Podmienky pre vrátenie a reklamáciu tovaru
1. Vrátenie tovaru
1.1 Lehota na vrátenie
Kupujúci má právo vrátiť zakúpený tovar bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
1.2 Podmienky vrátenia
Tovar musí byť v pôvodnom stave, nepoužitý, nepoškodený, s neporušenými ochrannými pečaťami a v originálnom obale.
V prípade, že tovar bol použitý alebo poškodený, môže byť znížená hodnota tovaru a kupujúci môže byť povinný uhradiť rozdiel v cene.
1.3 Postup vrátenia
- Kontaktujte nás na e-mailovej adrese reklamacie@nextphone.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej stránke.
- Zaslať tovar na adresu sídla spoločnosti NEXT, Čepeňská 12, 926 01, Sereď.
- Pri zasielaní tovaru je potrebné priložiť doklad o kúpe (faktúru alebo potvrdenie objednávky).
- Po prijatí a skontrolovaní tovaru bude vrátená celková suma vrátane poštovného (ak je tovar vrátený v pôvodnom stave).
2. Reklamácia tovaru
2.1 Záručná doba
Na tovar zakúpený na NextPhone.sk poskytujeme 2-ročnú záruku (pokud nie je uvedené inak). Záruka sa vzťahuje len na výrobné vady a neplatí v prípade mechanického poškodenia alebo nesprávneho používania.
2.2 Práva kupujúceho pri reklamácii
Kupujúci má právo na bezplatnú opravu, výmenu tovaru, alebo vrátenie peňazí, ak tovar vykazuje vadu, ktorá nebola spôsobená nesprávnym používaním.
2.3 Postup reklamácie
- Reklamácia sa podáva cez e-mail reklamacie@nextphone.sk alebo kontaktný formulár.
- Priložte podrobný popis vady, fotografie poškodeného tovaru a kópiu dokladu o kúpe.
- Tovar zašlite na našu adresu, pričom všetky náklady na zaslanie hradí kupujúci (pokud nie je dohodnuté inak).
- Po prijatí reklamovaného tovaru, naši technici vykonajú jeho kontrolu a informujú vás o ďalšom postupe.
- Reklamácia bude vybavená do 30 dní od jej prijatia, pokiaľ nebudú vyžadované dodatočné testy alebo odborné posúdenie.
3. Vylúčenia z vrátenia a reklamácie
- Tovar zakúpený za výhodné ceny (výpredaje, akcie) môže byť vrátený len v prípade vady.
- Tovar, ktorý bol upravovaný alebo poškodený používateľom, nie je možné vrátiť ani reklamovať.
- Spotrebný materiál (napr. batérie, náhradné diely) nemôže byť vrátený, pokiaľ nebol poškodený pri preprave.
4. Kontakt pre vrátenie a reklamáciu
- E-mail: reklamacie@nextphone.sk
- Telefón: +421 940 558 678
- Adresa: Čepeňská 12, 926 01, Sereď
Tieto podmienky sú platné od 28.11.2024.